Khamis, 26 November 2015

Punca Mati Pucuk





Apakah Itu Mati Pucuk?
Mati pucuk adalah salah satu kecacatan dalam seks yang mengakibatkan seseorang tidak mempunyai keupayaan untuk bersetubuh. Mati pucuk ini merupakan kecacatan yang serius yang mana ia boleh menghancurkan sesuatu perkahwinan kerana pasangan tidak dapat menghasilkan keturunan.

Orang lelaki yang tidak mampu melaksanakan persetubuhan disebut MATI PUCUK; batang zakar menjadi lembik dan tidak boleh menegang. Dalam bahasa Arab disebut “Unnah” atau dalam bahasa kita disebut “mati pucuk”.

Kini ada jalan penyelesaian untuk pesakit mati pucuk atau pun lelaki yang gagal mengawal ketegangan zakar ketika bersama pasangan. Pam zakar yang amat sesuai untuk mereka yang mati pucuk. Yang paling penting alat pam zakar ini di import dari German, berkualiti tinggi, berkesan dan kami jamin keberhasilannya. JANGAN BIARKAN DIRI ANDA TEWAS KERANA SETIAP PENYAKIT ADA UBATNYA!

1 ulasan:

jackalrackliff berkata...

Moolah to open new restaurant at Harrah's Cherokee, NC - KT Hub
Harrah's 경기도 출장마사지 Cherokee Casino Resort 포항 출장샵 is set to open its first restaurant in 포천 출장안마 the Valley of North 광명 출장안마 Carolina on 강릉 출장마사지 Jan. 20.